20 balandžio, 2023Daily Archives

Iššūkis: figūriniai eilėraščiai

9 kl. mokiniai dalyvavo kūrybiškumo išbandymo integruotoje anglų ir lietuvių kalbų pamokoje „Figure poems / Figūriniai eilėraščiai“.

Visų pirma mokiniai lygino, kaip abiem kalbomis sudaromi prijungiamieji sakiniai, kaip taikomos skyrybos taisyklės, paskui pagal pasiūlytą formą kūrė tekstą „I am… / Aš esu…“. Toliau – įdomiausias ir kūrybiškiausias darbas: teko rinktis formą pagal tai, kuo mokiniai rinkosi būti, ir kurti būtent tokios formos figūrinį eilėraštį.

Keletas įdomių darbų:

Ar anglakalbiai laipsniuoja kitaip nei lietuviakalbiai?

Tai klausimas, į kurį atsakymo ieškojo 7 kl. mokiniai integruotoje lietuvių ir anglų kalbų pamokoje. Prisiminę būdvardžių laipsniavimo taisykles abiejomis kalbomis, mokiniai ieškojo jų darybos panašumų ir skirtumų. Vėliau dirbdami poromis atliko praktines užduotis: lygino įvairius objektus iš pasirinktų iškarpų rašydami sakinius anglų ir lietuvių kalbomis.

„Darom 2023“ įvyko!

Teisingai žmonės sako: akys – baisininkės, rankos – darbininkės. Tai ir nutiko šiandien Šeštokų mokykloje – išėjom, apsižiūrėjom, čiupom ir padarėm! Viskas aplink nušluota, nugrėbta, palyginta, sukasta, išrinkta ir net surūšiuota.

Daugiau rankų darbininkių – čia.