14 birželio, 2023Daily Archives

Minėjome Gedulo ir vilties dieną

Birželio 14-oji, Gedulo ir vilties diena, kaip ir kasmet, skatina prisiminti sunkią ir skaudžią tautos istoriją. Tai minėjimo dalyviai ir darė Šeštokuose.

Į Šeštokų Švč. Mergelės Marijos, Nuolatinės Gelbėtojos, bažnyčią rinkosi rajono savivaldybės administracijos atstovai, mokyklos bendruomenė, jaunieji šauliai, dar gyvi tremtiniai, jų artimieji. 11.59 val. visuotine tylos minute pagerbti žuvusieji tremtyje. Po šv. Mišių, kurias aukojo klebonas V. Smulskis, visi susirinkusieji rikiavosi į eiseną ir patraukė link geležinkelio stoties skvero. Čia prie tremtiniams atmintis kirto kryžiaus padėta gėlių, uždegta žvakelių. Visus susimąstyti apie skaudžius išgyvenimus dar kartą privertė meninės raiškos studijos „Macinga“ (vad. I. Neverdauskienė) pasirodymas tremties tema. Taip pat muzikiniai intarpai visus mintimis nukėlė į aną laikmetį. Autentiškus prisiminimus papasakojo Z. Urbonaitė, K. Sventickas.

9 klasės mokinių orientacinis žaidimas „Vilnius mano kuprinėje“

Vilniaus 700 metų jubiliejaus proga visi Lietuvos moksleiviai kviečiami artimiau susipažinti su sostinės istorija ir šiuolaikiniu jos veidu. Taigi, mūsų mokyklos 9 klasės mokiniai pasinaudojo šia proga ir dalyvavo orientaciniame žaidime „Vilnius mano kuprinėje“. Moksleiviai dirbdami komandose susidūrė su tikrais iššūkiais ir netikėtomis užduotimis. Žaidimą pradėjo Katedros aikštėje, o užduotis atliko pagal iš anksto aptartą planą, kurios laukė įvairiose Vilniaus centro vietose. Jose slėpėsi Vilniaus įkūrėjas Gediminas, siauriausia gatvelė, istoriniai namai, Vilniaus vardai, Vilniaus architektūra, Literatų gatvė, spaustuvininkas novatorius, slapta karališkoji meilė, istoriniai gyventojai ir kitos įdomybės! Taip pat aplankėme mokslo bei meno pasaulį „Iliuzijų muziejų“. Muziejaus gidė atskleidė neįtikėtinas iliuzijų pasaulio paslaptis. Išgirdome stulbinančių pasakojimų apie meną ir istoriją, gilinome fizikos, matematikos žinias. Sužinojome, kad meno kūriniuose slypi iliuzijos, persipinančios su mokslo išradimais. Mokiniai išbandė interaktyvias pramogas – piešė šviesa, kūrė  spalvotus šešėlius.