29 lapkričio, 2018Daily Archives

Medis ≈ žmogus

Lapkričio 29 d. devintokai rinkosi į dar vieną neįprastą pamoką – vyko integruota geografijos ir lietuvių k. pamoka „Medžių ir miškų tema lietuvių literatūros ir geografijos pamokose“, skirta S. Daukanto 225-ųjų gimimo ir A. Mickevičiaus 220-ųjų gimimo metinių paminėjimui.

Išgirdę pasakojimų ir informacijos apie šias asmenybes bei miško ir žmogaus sąsajas, mokiniai atliko praktines užduotis. Visų pirma teko perskaityti ištrauką iš S. Daukanto „Būdas senovės lietuvių, žemaičių ir kalnėnų“ bei A. Mickevičiaus poezijos ir apibūdinti, kaip buvo vaizduojamos senovės Lietuvos girios, ieškojo meninių priemonių, kuriose užfiksuoti miško įvaizdžiai, aiškinosi jų prasmę. Taip pat mokiniai kalbėjo apie pasaulio, Europos, Lietuvos miškus, gavę medžių šakeles turėjo nustatyti, kokio medžio dalys tai yra, atpažinti ir atrinkti būtent to medžio vaisius ar lapus.

Pamokos pabaigoje mokiniai apibendrino, kad veiklos buvo naudingos, mat sužinota apie lietuvių literatūros klasikus, sengires, pasimokyta atpažinti medį rudenį.

Geografijos mokytoja B. Jurkonienė,

lietuvių k. mokytoja A. Paciukonienė

Pradinukai įvertino grimo galimybes

Vykdydami Vaikų ir paauglių nusikalstamumo programą „Gerumo link“ 3–4 klasių mokiniai su mokytojomis Lina Kunigoniene ir Gita Dvilinskiene lankėsi Alytaus dramos teatre vykusioje edukacinėje pamokoje „Grimo paslaptys“. Mokiniai užsiėmimo metu pamatė, kaip panaudojus grimą aktoriui „sužalojamas“ pirštas, kaip jis neatpažįstamai pasikeičia, sužinojo, nuo kada teatre naudojamas grimas, kaip greitai galima tapti iš jauno senu arba atvirkščiai – iš seno jaunu, o svarbiausia, kad patys pabandė nusigrimuoti. O jau patiko visiems, o kiek sukėlė teigiamų emocijų, nes visi grįžo į namus gerai ir linksmai nusiteikę.

Programos vadovė, socialinė pedagogė Alma Vaišnienė