Netradicinė tradicinių dalykų pamoka

Spalio 18 d. mūsų mokyklos 8 kl. mokiniams buvo vedama integruota chemijos ir lietuvių kalbos pamoka „Kuo tankis skiriasi nuo tanko arba raktinių žodžių svarba suvokiant užduotį“. Pamokos esmė – išmokti skaityti užduotis, žinoti, kuris žodis tekste yra svarbiausias, kitaip sakant, „iššifruoti“ klausimus. Taip pat mokiniai tapo „teksto detektyvais“ – gavę teksto ištrauką turėjo gvildenti smulkmenas ir pasakyti, apie kokią medžiagą kalbama. Dar viena pamokos veikla – darbo plano sudarymas, t. y. aštuntokams reikėjo užrašyti veiksmų seką, kaip jie spręstų chemijos uždavinį.

Išvada: norint teisingai atlikti tiek kalbinę, tiek skaičiavimo užduotį, būtina mokėti ne tik perskaityti klausimą ar sąlygą, bet ir suprasti, ko yra reikalaujama.

Integruota chemijos ir lietuvių kalbos pamoka

Chemijos mokytoja T. Radzevičienė,

Lietuvių k. mokytoja A. Paciukonienė

Komentavimo galimybė išjungta.