25 sausio, 2024Daily Archives

„Skaičiai kalba“

2 klasės mokiniai taikė išmoktas informacines žinias matematikos pamokoje. Pasitelkę informatikos ir technologinių kūrybos mokymosi programą „Vedliai“, „Scratch I“ platformoje programavo, kūrė projektą „Skaičiai kalba“.

Informacinės technologijos mokinius skatina tobulėti, kurti, didėja mokinių motyvacija dirbti bei pasitikėjimas savimi.

Integruota matematikos ir technologijų pamoka

3 klasės mokiniams vyko integruota matematikos ir technologijų pamoka „Sniego tirpimo stebėjimas  klasės temperatūroje“. Pamokos tikslas – fiksuoti lauko ir klasės temperatūrą, jos skirtumus, sniego tirpimo tūrio pasikeitimą.

Mokiniai, parsinešę į klasę indą sniego, fiksavo klasės ir lauko temperatūros skirtumus termometru, stebėjo sniego tirpimą, matavo jo tūrį matavimo mėgintuvėlyje. Pasitelkę „Vedlių“ platformoje esančius įrankius padarė veiklos stebėjimo rezultatų išvadas, taikė foną, paveiksliukus skaidrėms.

Mokiniai veiklos metu ugdė komunikavimo, pažinimo, meninę, skaitmeninę bei kūrybiškumo kompetencijas.

Vis dar radom sniego!

„Ar galit patikėt? Mes šiandien vis dar radom sniego!!!“ – džiaugėsi į lauką išėję Šeštokų mokyklos mažiausieji. Paskutinės Šeštokų mokyklos ikimokyklinukų linksmybės sniege šiemet „Siaučiame sniege 2024“.

Už pagalbą organizuojant šią minišventę mažiausiems noriu padėkoti savo auklėtiniams šeštokams.

Taip pat labai DĖKUI tėveliams už supratingumą, kad ir žiemą vaikams fizinė veikla lauke būtina.