19 gegužės, 2023Daily Archives

„Išmaniosios klasės“ melodijos

Neformalųjį būrelį „Išmanioji klasė“ lankantys mokiniai, pasitelkę informatikos ir technologinių kūrybos mokymosi programą „Vedliai“, „Scratch II“ platformoje kūrė melodijų klaviatūrą, kurioje kiekvienas klavišas groja skirtingą natą.

Informacinės technologijos mokinius skatina tobulėti, kurti, didėja mokinių motyvacija dirbti bei pasitikėti savimi.

Ugdymo karjerai veiklos

Komandinis darbas ir skatinimas bendradarbiauti moko efektyvaus komunikavimo, informacijos dalijimosi, įsiklausymo į kito nuomonę bei pasiūlymus. Taip pat stiprina grupės bendrumą, susitelkimą, vieningumą, įsitraukimą, pasitikėjimą savo draugais. Mokiniai dirbdami komandoje taip pat kelia ir savo savivertę, geriau pažįsta save, geba įvertinti savo stiprybes ir mokosi jas pritaikyti grupėje.

Profesinio informavimo veiklose 6 klasės mokiniai mokėsi atlikti praktines užduotis „Tinklas“ ir „Virvės metodas“ dirbdami komandose. Darydami užduotis mokiniai turėjo pakelti dalyvį taip parodydami, kad kartu veikdami  jie gali viską padaryti. Taip pat įsitikino, kad jeigu dirbama ir bendradarbiaujama kartu siekiant vieno tikslo, tada ir rezultatas pasiektas bus geriausias. Nesant bendro susitelkimo tikslas lieka neįgyvendintas – dalyvis neišsilaiko, nukrenta. Po užduoties mokiniai diskutavo, kas yra komanda, kokia ji turi būti. Tai leido dar geriau pažinti vieniems kitus ir taip pat ugdė suvokimą, ko reikia gerai komandai ir ko reikia efektyvesniam tikslo siekimui.

8–9 klasių mokiai sprendė kryžiažodžius „Ugdymas karjerai“, sukurtus Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos mokinių, taip pat komandinio darbo principu kūrė ir savo ugdymo karjerai kryžiažodžius. Taip gilinosi į darbo rinkos aktualijas, profesijų įvairoves, studijų pasirinkimo galimybes.

3g klasės Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos Šeštokų skyriaus  mokiniai gvildeno temą „Laiko ir veiklų planavimas“. Mokant planuoti savo laiką  mokymasis tampa veiksmingesnis. Labai svarbu nusistatyti asmeninį tikslą, kuris neatsiejamas nuo laiko planavimo kompetencijos. Nustačius asmeninius tikslus, užduotys tampa lengviau įveikiamos, kai suvoki jų paskirtį, norimą rezultatą bei konkrečios veiklos atlikimui skiriamą laiką. Mokiniai žiūrėjo trumpą filmą apie laiko planavimą ir atliko laiko planavimo praktinę užduotį.

Karjeros specialistė Rasa Jušinskienė