Mokyklos filosofija – gyvendami mokomės, mokydamiesi gyvename.
Mokyklos vizija:
- Pagrindinė mokykla, orientuota į moksleivių gebėjimų ugdymą, lygių galimybių sudarymą, geresnės ugdymo kokybės užtikrinimą.
- Mokykla, kurioje yra moderni, saugi, jauki mokymosi aplinka, padedanti tenkinti moksleivių poreikius ir polinkius.
- Demokratiška Mokykla, kurioje mokoma gyventi, remiantis bendražmogiškomis vertybėmis, meile Tėvynei, pagarba šeimos tradicijoms, tautos kultūrai, šalies istorijai.
- Besimokanti institucija, socialinės raidos kontekste.
Mokyklos misija – užtikrinti kiekvienam mokiniui mokymosi aplinkas, atitinkančias jo amžių, interesus, gebėjimus, žinias, kurios įgalintų įgyti asmeninę ir socialinę brandą, užtikrinančią sėkmingą darbą, gyvenimą, integraciją visuomenėje.
Mokyklos vertybės: pozityvus požiūris, nuolatinis tobulėjimas, asmeninė atsakomybė, pasiekimai, pilietiškumas, pagarba sau ir kitiems.
Veiklos prioritetai:
- Ugdymo proceso modernizavimas ir švietimo kokybės kėlimas.
- Mokinių kūrybiškumo, savarankiškumo, verslumo, pilietiškumo ir atsakingumo ugdymas.
- Saugios mokymosi aplinkos užtikrinimas ir mokinių sveikatos stiprinimas.
- Mokyklos bendruomenės ryšių stiprinimas.
Tikslai ir uždaviniai:
1. Gerinti ugdymo kokybę:
1.1. ugdymo procese taikyti inovacijas ir gerosios praktikos pavyzdžius;
1.2. skatinti mokinių mokymosi motyvaciją ir atsakomybę už ugdymosi rezultatus;
1.3. vesti pamokas, orientuotas į mokinių pasiekimus ir kompetencijų didinimą;
1.4. sudaryti galimybes mokinių saviraiškai, verslumui ir gabių mokinių ugdymui(si);
1.5. vykdyti metodinės ir pedagoginės veiklos gerosios patirties sklaidą, stiprinti pedagogų ir pagalbos mokiniui specialistų bendradarbiavimą;
1.6. efektyvinti pedagoginės pagalbos teikimą;
1.7. gerinti ugdymo kokybę panaudojant ugdymo rezultatus;
1.8. stiprinti Mokyklos ir tėvų partnerystę.
2. Kurti saugią ir sveiką mokymosi aplinką:
2.1. kurti ir atnaujinti edukacines aplinkas;
2.2. efektyvinti mokinių žalingų įpročių, nusikalstamumo ir patyčių prevenciją, mokinių sveikatos ugdymą, gerinti Mokyklos bendruomenės mikroklimatą įtraukiant mokinius, tėvus ir pedagogus;
2.3. formuoti elgesio normas mokinių, linkusių pažeisti Mokyklos taisykles ir gerinti jų pamokų lankomumą;
2.4. užtikrinti mokinių saugumą Mokyklos teritorijoje;