Kelionė ,,Panemunės pilys”

Rugsėjo 27d. 5, 7 ir 8 klasių mokiniai kartu su biologijos mokytoja ir direktorės pavaduotoja J. Vaičeskiene bei mokyklos direktore M. Januškevičiene leidosi į kelionę “Panemunės pilys”. Mokomosios pažintinės ekskursijos tikslas- prisimenant Lietuvos istorinę praeitį, aktyviai judėti, pažinti ir tyrinėti. Pirmoji ekskursijos stotelė- Panemunės pilis. Joje gidas papasakojo mokiniams apie pilies istoriją, eksponatus joje. Pasivaikščiodami po pilies parką, pagilinome “Gamtos tyrimų” būrelyje įgytas žinias apie švarų ir užterštą orą, palyginome Šeštokų ir Panemunės parko klevų lapus, kurie yra švaraus oro indikatoriai, aptikome lapiškųjų kerpių, kurios taip pat auga tik švarioje aplinkoje.

Aktyvaus judėjimo idėją pradėjome įgyvendinti jau Panemunės parke- mokiniai įkopė į piliakalnį, o pilyje pradėjome skaičiuoti pirmuosius žingsnius kopiant laiptais. Po to pasukome link Raudonės pilies, įlipome į bokštą, susipažinome su parku, aplankėme Raudonės ąžuolą, kuris, deja, jau nesugebėjo atlaikyti stiprių vėjų. Veliuonoje aplankėme dvarą, kuriame gidė labai patraukliai pristatė dvaro istoriją, mokiniams leido pasijusti Lietuvos prieškarinės mokyklos mokiniais, pristatė senovės lietuvių buityje naudotus daiktus. Aktyvaus judėjimo maratoną tęsėme kopdami į du Veliuonos piliakalnius, kur aplankėme Gedimino kapą. Sunkiausiai įveikiamas pasirodė Seredžiaus piliakalnis, tačiau, sukaupę paskutines jėgas, mokiniai pasiekė ir jo viršūnę. Raudondvario pilyje mokiniai aplankė ekspozijas, turėjo galimybę aplankyti egzotinių augalų parodą. Manome, kad tikslą aktyviai judėti pasiekėme, nes visos išvykos metu įveikėme 1855 laiptelius. Pasirodo, aktyviai ilsėtis ir sportuoti galima įvairiose aplinkose, kartu mokantis ir tyrinėjant.