6 birželio, 2022Daily Archives

„Edukacinė patirtis integruojant pamokas“

Paskutinę pavasario dieną, #mczirmunai Patirties akademijoje, devintą kartą šiais mokslo metais, vyko nuotoliniai mokymai tema „Edukacinė patirtis integruojant pamokas“.

Savo patirtį individualizuojant ir integruojant pamokas skleidė keturių mokyklų mokytojai:

👉“Atgajos” specialiosios mokyklos mokytoja Jolita Valuntė pristatė savo patirtį dirbant su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais ir skaitmeninių priemonių reikmę individualizuojant ugdymą pamokoje;

👉Molėtų gimnazijos mokytojos Daiva Sičiūnienė ir Lina Urbanavičienė pristatė pranešimą „Integruotos pamokos – mokinio saviugdai ir sėkmei“;

👉#mczirmunai mokytojos, Anžela Tamašiūnienė, Aliona Vareikienė ir Aliona Dabrinskienė dalijosi sėkmėmis ir sunkumais integruojant geografijos ir matematikos pamokas;

👉Lazdijų r. Šeštokų mokyklos mokytojos Aurelija Paciukonienė ir Sandra Ažukienė pristatė pranešimą „Tarpdalykinė integracija kalbų mokyme – paveiki ugdymo priemonė“.

Integruotos pamokos – mokymąsi aktyvinantys ugdymo metodai. Vienos pamokos metu apjungiant kelis skirtingus mokomuosius dalykus, mokiniai suvokia kaip įgytas žinias galima pritaikyti praktikoje. Toks mokymas yra veiksminga priemonė, ugdanti kritinį mokinių mąstymą, savarankiškumą ir atsakomybę už savo darbą, moko kompleksiškai spręsti problemas, logiškai mąstyti, skatina kūrybiškumą, formuoja bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.