7 birželio, 2021Daily Archives

Draugystė: kada toksiška, o kada ne?

Vokiečių kompozitorius Ludwig van Beethoven yra pasakęs, jog „vertingiausia dovana žmonėms po išminties yra draugystė“. Todėl palydint pavasarį ir pasitinkant vasarą penktos, šeštos ir septintos klasių mokiniai klasės valandėlių metu kartu su anglų kalbos mokytoja Vaiva Lazauskiene mokėsi apibūdinti „sveiką“ ir atpažinti „toksišką“ draugystę. Mokiniai ne tik patys įvardijo šių draugysčių pagrindinius bruožus, bet ir susipažino su kitais labai svarbiais šių draugysčių elementais.  Suprasdami ir mokėdami palyginti „sveikos“ ir „toksiškos“ draugystės skirtumus, mokiniai gebės dalintis pozityvia, padedančia augti ir palaikančia draugyste ir, tikėtina, išmoks apsisaugoti nuo nuodingų, piktų, neleidžiančių tobulėti daugysčių. 

9 klasės mokinių ‘‘Time capsules‘‘ – „Laiko kapsulės“

Anglų k. pamokų metu 9 kl. mokiniai kūrybingai mokėsi kalbėti, spėlioti ar mėginti nuspėti ateitį. Jie ne tik mokėsi naujas gramatines struktūras, bet ir sukūrė savo įsivaizduojamas „Laiko kapsules“. Į kapsules sudėti šį laikmetį atspindintys objektai, nuotraukos, laikraščių ištraukos, socialinių tinklų logotipai ir t. t. Pristatymo metu mokiniai anglų k. pagrindė, kodėl ateities kartoms jie palieka būtent šiuos daiktus ir kokia jų reikšmė šiomis dienomis. Mokiniai akcentavo globalines problemas: klimato kaitą, atšilimą, pasaulį supančią pandemiją.