9 balandžio, 2019Daily Archives

„Drama in the class“: klasiška drama ar dramatiška klasė?

Balandžio 9 d. penktokai dalyvavo integruotoje kalbų pamokoje. Pamokoje siekta pasitelkiant vaidybinius elementus tobulinti kalbėjimą: mokiniai, prieš tai laiminga ranka ištraukę savo komandai temą, kūrė dialogus anglų kalba, juos pristatė klasei, o vėliau tą pačią temą plėtojo ir lietuviškai užrašė tekstą, žinoma, teko sukurtą mini pjesę ir suvaidinti. Dar vienas užduočių, atliktų abiem kalbomis aspektas – etiketas. Penktokai kuriamose situacijose puikiai panaudojo mandagumo žodžius.

Kas iš viso to? Išraiškingas viešasis kalbėjimas, mandagus kalbėjimas, bendradarbiavimas grupėje, tiesioginės kalbos skyrybos taisyklių įtvirtinimas, savo galimybių įvertinimas ir dar šis tas…

Anglų k. mokytoja S. Ažukienė,

lietuvių k. mokytoja A. Paciukonienė