28 gegužės, 2018Daily Archives

Ekskursija į Trakėnų ZOO parką ir Rudaminą

Gegužės 29 dieną priešmokyklinės grupės bei ketvirtos klasės mokiniai aplankė Trakėnų ZOO parką. Šis parkas – vieta, kuri teikia daug galimybių mokinių pažintinei veiklai.

Vaikams patiko tigriukai, beždžionės, poniai, lamos, ožkytės su ožiukais, vilkai, lapės. Kupranugariai labai atidžiai žvelgė į lankytojus ir stengėsi prieiti kuo arčiau. Vaikai domėjosi didingais tigrais, pumomis, lūšimis, liūtais, buivolais, elniais.

Vėliau mokiniai autobusu išvyko į Rudaminą. Ten užkopė į Rudaminos piliakalnį, kuris yra minimas   kaip vienas didingiausių jotvingių genties paminklų.

Ekskursija visiems labai patiko.

 R. Gibienė, I. Bernatonienė

Verslo praktikai apie karjerą

Gegužės 22 d. per 200 Lazdijų rajono moksleivių susirinko į Veisiejų kultūros centrą, kur vyko „Youth Empowered“ programos renginys. Rajono jaunimas, tarp jų ir Šeštokų mokyklos mokiniai, buvo kviečiamas klausytis pranešimų ir diskutuoti apie savęs pažinimą, rinkos dėsnius, verslų kūrimą bei karjeros pasirinkimus.

Mokiniai taip pat žinomo atlikėjo, verslininko, socialinių iniciatyvų autoriaus Jurgio Didžiulio buvo kviečiami atlikti praktinius pratimus ir džiugino savo atliekama muzika.

Antroje seminaro dalyje mokiniai pasitiko 10 verslo praktikų, kurie atvyko pasidalinti patirtimi apie savo karjeros pasirinkimą, papasakojo, kaip ir kodėl pasirinko būtent tokias profesijas, atsakė į jaunimui rūpimus klausimus.

Įvyko netradicinė kalbų ir socialinių mokslų diena

Gegužės 23 dieną mokykloje mokiniai pamokose vėl mokėsi netradiciškai: šįsyk buvo organizuojama netradicinė kalbų ir socialinių mokslų diena. Nuo 1 iki 5 (vyresniesiems – 6) pamokos mokiniai buvo užimami įvairiausiomis veiklomis.

Pradinių klasių mokinius šią dieną vienijo vieningas darbas – pradinukai pamainomis kūrė ir iliustravo stebuklinę pasaką. Be to, mokiniai įsitraukė spręsdami kryžiažodžius, dalyvaudami viktorinose, kūrė eilėraščius. Paskutinę, penktąją, pamoką pradinių klasių mokiniai rinkosi apibendrinti savo dieną, skaitė sukurtą pasaką.

5–6 kl. mokiniams mokytojos B. Jurkonienė ir S. Ažukienė vedėme geografijos-anglų k. integruotą praktinių orientavimosi aplinkoje, topografinių užduočių pamoką „Surask lobį“. Keturios mokinių grupės, naudodamos topografinius planus, turėjo surasti gamtinius objektus, išspręsti kryžiažodžius, atlikti integruotas užduotis.

9-10 klasių mokiniai pirmųjų pamokų metu gilino žinias anglų bei rusų kalbomis. Klausydami įvairių žanrų ir kalbų dainų mokiniai piešė emocijas, objektus, vaizdus, asociacijas, kilusias besiklausant. Vėliau dirbdami poromis, pagal pasirinktą piešinį rašė istorijas anglų, rusų kalbomis. Pristatę interpretacijas visi išrinko išradingiausias ir kūrybiškiausias poras, kurios buvo apdovanotos saldžiais prizais.

Istorijos mokytojas R. Janulevičius su pradžių su mokiniais kalbėjosi apie filmų žanrus, daugiausia, žinoma, apie istorinius filmus. Vėliau kartu su 5–6 klasių mokiniais žiūrėjo filmą ,,Knygnešys“, jį aptarė. Užsiėmimo pabaigoje trumpai buvo rodomi skirtingų istorinių laikotarpių dokumentinių filmų siužetai, po kurių mokiniai nurodydavo, kuris tai istorinis laikotarpis, su kokiu Lietuvos istoriniu įvykiu susijęs. 7–8 klasių mokiniai žiūrėjo filmą „Vienui vieni“, po to taip pat vyko Lietuvai labai svarbaus istorinio laikmečio aptarimas.

Lietuvių k. mokytojos A. Rutkauskienė ir A. Paciukonienė 7–8 ir 9–10 klasių mokiniams buvo paruošusios viktoriną „Lietuvių kalbos perliukai“. Pirmiausiai susirinkę mokiniai traukė burtus, dalijosi į grupes, rinko grupės kapitonus, galvojo šūkius, vėliau išsidalijo grupėms po planšetinį kompiuterį ir juos panaudojo fiksuoti teisingiems atsakymams į viktorinos klausimus. Čia svarbu buvo ne tik parinkti teisingą atsakymą į klausimą, bet padaryti tai kuo greičiau. Azarto tikrai netrūko, nuotaikos taip pat.

Na, o per 5–6 pamokas visi 5–10 klasių mokiniai rinkosi į netradicinę geografijos pamoką „Atlanto atsiskyrėlė Islandija“. Pamoką vedė svečias, geografijos mokytojas ekspertas Jonas Malinauskas. Sužinojome, kad Islandijos viešbučiuose nėra užraktų, kad palikti daiktai ištikimai laukia savo šeimininkų, kad šioje šalyje nėra bedarbių, kad vidury dykumos galima užrikti nuorodų kelio, kuriuo per metus pravažiuoja vos keli ekipažai, ir daugybę kitų neįtikėtinų dalykų.

Kalbų ir socialinių mokslų metodinės grupės informacija