AlinaAuthor Archives

Anglų kalba + IT = įdomi pamoka

Skaitmeninis ugdymo turinys, integruojamas į užsiėmimus, mokymosi procesą paįvairina ir daro kūrybiškesnį.

Per neformaliojo ugdymo „Anglų kalba linksmai“ užsiėmimus integravome užduotis kartu su  neformaliojo ugdymo „Išmanioji klasė“ „Vedliai“ platformos interaktyviomis užduotimis. Mokiniai puikiai dirbo grupelėmis ir atliko užduotis „Scratch II“ moduliu.

Žaliai raštingi pradinukai

Vasario 2 d. 1, 2 ir 4 klasių mokiniai nuotoliniu būdu dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse „Žaliasis raštingumas“. Šių dirbtuvių tikslas – susipažinti su teisingu, praktiniu aplinkosaugos principų taikymu kasdienybėje, paneigiant mitus ir parodant, jog būti gamtai draugišku žmogumi – nesudėtinga, prasminga ir visai nesunku. Praktiniame užsiėmime mokiniai mokėsi kūrybiškai panaudoti atliekas – gamino popierinius krepšelius.

Mokiniai  kūrybinėse dirbtuvėse iš antrinių žaliavų gamino „Žaisliuką“. Ši edukacinė veikla davė rezultatų – mokiniai, pasitelkę kūrybiškumą, vaizduotę, įvairiais raštais ir kaspinėliais puošė savo mažąjį draugą. Dabar beliko su juo susidraugauti ir žaisti.

Pamoka apie Pietų Korėją

“Differences between Lithuania and South Korea“ – netradicinė pamoka 9–10 bei 3–4g klasių mokiniams. Pamoką anglų k. vedė VDU Rytų Azijos kultūros ir kalbos studentė Ina Makaveckaitė. Mokiniai susipažino su šalies kultūra, stiliumi, tradicijomis, pasiekimų vertinimo sistema, korėjiečių virtuve, stiliumi. Studentė pasidalino savo asmenine patirtimi, kurios įgavo gyvendama Pietų Korėjoje.

Laimėjimai rajoninėje fizikos olimpiadoje

Sausio 20 dieną vyko 70-osios Lietuvos mokinių fizikos olimpiados savivaldybių etapas. Aštuntokas Justas Kimbirauskas užėmė II vietą, o devintokas Vilius Bubinas – III vietą. Lazdijų Motiejaus Gustaičio Šeštokų skyriaus 3gd klasės mokinys Paulius Bansevičius žiniomis pranoko varžovus ir užėmė I vietą. Sveikame ir dėkojame už puikų pasirodymą!

Fizikos mokytojas Audrius Kazakevičius

Amsis aplankė ikimokyklinukus

Šiandien mūsų ikimokyklinukus aplankė šuniukas – policininkas Amsis. Policijos atstovai pamokė vaikučius saugaus eismo taisyklių. Vyko mašinų lenktynės. Šuniukas Amsis supažindino vaikučius su atšvaitais, mokė teisingai užsidėti atšvaitus. Kiekvienas gavo dovanų angelo formos atšvaitą.

Renginio pabaigoje visi turėjo galimybę paliesti, apkabinti ir net nusifotografuoti su šuniuku Amsiu.

Kodėl stiklinė pakelia medinę lentelę?..

STEAM būrelio nariai atliko eksperimentus „Degimas“ ir „Statinis elektros krūvis“. Mokiniai susipažino su sąvokomis deguonis, degimo sąlygos, elektros krūviai. Kodėl stiklinė pakelia medinę lentelę? Kodėl balionas gali pakelti popierių, priversti žybtelėti lemputę? Į šiuos ir kitus klausimus ir atsakė mokiniai, atlikdami užduotis.

Vaikai sniego prisigamino patys!

2023-01-19 Varliukų grupės vaikučiai dalyvavo kūrybinėse dirbtuvėse „Sniego gamyba“. Kadangi šiomis dienomis žiema nelepina sniegu, vaikai jo pasigamino patys. Lipdė sniego senius, sniego gniūžtes.

Pirmosios pagalbos pamokėlės mažiesiems

Sausio 17 d. Šeštokų mokyklos priešmokyklinės grupės vaikučiai mokėsi atlikti dirbtinį gaivinimą. Mokiniai buvo mokomi rinkti skubios pagalbos telefono numerį 112, kaip atpažinti gyvybei svarbius simptomus ir kaip teisingai atlikti krūtinės ląstos paspaudimus. Taip pat mokinukai buvo mokomi nukentėjusįjį (jei kvėpuoja, bet be sąmonės) paguldyti į stabilią saugią padėtį.

VSB specialistė R. Petrauskienė

Laisvės gynėjų diena

Sausio 13-ąją, Laisvės gynėjų dieną, Šeštokų mokykloje, kaip ir visoje Lietuvoje, langus nušvietė žvakių švieselės. Pamokose mokytojai taip pat priminė istorines aplinkybes ir švieselių prasmę. Vėliau 8–4g klasių mokiniai klausė tiesioginės istorijos paskaitos iš Sausio 13-osios minėjimo Vyriausybės rūmuose. Jaunieji šauliai prisidėjo šauliškai – vyko simbolinis 1300 m bėgimas Sausio 13-osios aukoms atminti.

Kraštiečio dovana mokyklai

Šį sausį Šeštokų mokyklos bendruomenę nudžiugino literatūros kritiko, eseisto, buvusio mokyklos mokinio V. Sventicko padovanota monografija „Dalios Grinkevičiūtės dalia“. V. Sventickas yra rašęs: „Rašydamas apie literatūrą save suvokiu kaip tarpininką tarp rašytojo ir skaitytojo“. Skaitydami monografiją turėsime puikią galimybę nusikelti į tremties prisiminimus ir atrasime naujų, dar nežinomų faktų.